KF APOLONIA

Kokëdhima: Apolonia, në Kavajë poshtë mundësive të veta

Posted on: Tetor 27, 2009

Nuk ishte e rastësishme që përballja Besa-Apolonia, e fundit e javës së tetë, të konsiderohej kryendeshja e superligës. U përplasën dy skuadra kryesuse: Besa kërkonte të përfitonte nga ndalesa e Dinamos, ndërsa Apolonia kishte rastin më të mirë për të konfirmuar ambiciet e veta, të shfaqura që në javët e para. Në fund të këtij 90-minutëshi u konfirmua ajo që me të drejtë është thënë shpesh në studiot sportive: Apolonia do të jetë pretendente serioze në këtë kampionat. Jo sepse mori një barazim në fushën e vështirë të Kavajës, por për faktin që tregoi nivel në lojë dhe mentalitet. Dhe përsëri drejtuesit e Apolonisë, pikërisht presidenti i nderit, Koço Kokëdhima, rezervon kritika në drejtim të lojës dhe mënyrës së drejtimit të saj nga stafi teknik fierak. Sepse Aplonia duhet të kërkojë më shumë nga vetja. Në këtë intervistë presidenti i nderit i Apolonisë vë në dyshim cilësinë e gjykimit, që përgjithësisht cënoi lojën dhe ambiciet e Apolonisë. – Më çfarë përshtypjesh jeni larguar sot (dje) nga Kavaja? ‑ Skuadra e Apolonisë bëri një paraqitje burrërore, një lojë dinjitoze. Tregoi forcën dhe karakterin e saj dhe me meritë pretendon top‑listën e kampionatit. Në veçanti u impresionova nga loja e qendërmbrojtësit Çarli, nga Çimili dhe Grami. Për mua ishin lojtarët që u dalluan më shumë tek Apolonia. Nuk u mohohen meritat edhe lojtarëve të tjerë, por unë këta që përmenda do të veçoja më shumë. Për mua Çarli ishte futbollisti më i mirë i Apolonisë. ‑ Kaq ishin mundësitë e Apolonisë në këtë takim? ‑ Në rast se gjykimi do të ishte i ndershëm, besoj që Apolonia mund ta kishte fituar ndeshjen. Nga ana tjetër, edhe drejtuesit e Apolonisë mendoj se duhet ta drejtonin më mirë dhe më me pretendime ndeshjen, sidomos në pjesën e dytë. Pra, e them me plot bindje që sidomos në 30 minutat e fundit duhet të synonim fitoren dhe jo të mbanim 5 lojtarë të rreshtuar prapa, për të siguruar barazimin. Kjo përligj faktin se stafi i Apolonisë kishte ardhur në Kavajë me mendimin për të marrë barazimin. Duke e gjykuar në kompleks, mendoj që Apolonia mori poshtë mundësive të veta. ‑ Ndeshja e radhës e Apolonisë është me Flamurtarin. Duhet të ndryshojë gjë në përgatitjet e skuadrës për të marrë rezultatin maksimal? ‑ Dua të kthehem edhe një herë në ndeshjen e Kavajës. Duhet t’i tërheq vëmendjen gjykimit, që ka qenë i njëanshëm. Gjatë 4‑5 viteve të fundit, kam vënë re që gjyqtarët tanë, kur bëhet fjalë për duelet apo dyluftimet me lojtarët më ngjyrë, i tolerojnë shumë futbollistët shqiptarë. Në shumë raste ndërhyrjet, që nuk ndëshkohen nga gjyqtari, mund t’i cilësoj kriminale. Mund të përmend një ndërhyrje vrasëse ndaj qendërmbrojtësit tonë, Çarli, por çuditërisht futbollisti i Besës nuk u ndëshkua me karton të kuq. Gjyqtari u mjaftua me një karton të verdhë. ‑ Ku qëndron forca e Apolonisë së këtij sezoni? ‑ Është një kulturë që ne të gjithë po përpiqemi ta zhvillojmë. Forca e Apolonisë është pikërisht te kjo kulturë, që po përpiqemi ta zhvillojmë, te fryma e skuadrës, tek organizimi i klubit, te solariditeti dhe marrëdhëniet e shkëlqyera mes futbollistëve dhe tifozëve me futbollistët, te autoriteti i padiskutueshëm i drejtuesve teknikë, te pavarësia e tyre profesionale. Janë disa faktorë, pa harruar edhe investimet e bëra në klub, që kanë sjellë rritjen e cilësisë dhe detyrimisht edhe të pritshmërisë së rezultateve. Pra, është një kompleksitet faktorësh që kanë sjellë rritjen graduale të Apolonisë. Apolonia vërtet është konkurruese, por duhet të përmirësohet rrënjësisht. Loja e saj duhet të përmirësohet më tej, sepse është akoma larg pritshmërive tona dhe dëshirës së publikut. Të gjithë kanë shumë për të përmirësuar. Futbollistët e Apolonisë, ashtu siç marrin vlerësime për atë që kanë dhënë deri tani, duhet të theksojmë që kanë mangësi jashtëzakonisht të mëdha. Pra, ata duhet të punojnë akoma më shumë dhe me këmbëngulje, për t’u përmirësuar dita‑ditës. ‑ Ju u kthyet sërish te ndeshja me Besën. Mos është ende shpejt për të folur për Flamurtarin? ‑ Unë mund të them që Apolonia duhet t’i shfrytëzojë më shumë kapacitetet e veta. Është një skuadër që në të kaluarën nuk është se ka pasur arritje në rezultate, por ka ardhur momenti që të kërkojë më shumë te vetja, gjë që arrihet duke punuar fort dhe duke u përmirësuar çdo ditë. Takimi me Flamurtarin nuk është larg, por në këtë takim të radhës Apolonia duhet të ndryshojë në aspektin e lojës. Pra, të jetë krejt ndryshe krahasuar me ndeshjen e Kavajës, apo edhe të një jave më parë në Fier.

Lini një Përgjigje

Tetor 2009
H M M E P S D
« Gus    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Këtë e pëlqejnë %d blogues: