KF APOLONIA

Kolasimoviç: Seriozitet maksimal edhe Gramozit

Posted on: Tetor 17, 2009

Zv/trajneri i Apolonisë, Kenan Kolasimoviç, nuk i ndan ekipet për nga fortësia, të gjithë njësoj janë

Do të jetë një ndeshje që do të faktojë Apoloninë e suksesshme dhe të fortë e të pandalshme, sidomos në fushën e vet. Fierakët kanë qenë mjaft të qartë në tri ndeshjet e para që kanë zhvilluar në fushën e tyre, duke fituar me mjaft siguri e meritë ndaj durrsakëve, Shkumbinit dhe kampionëve në fuqi, Tiranës.

Pasi ka krijuar njëfarë komoditeti në renditje, e mundësuar kjo nga rezultatet në ngjitje të skuadrës, Apolonia ka përpara vetes një shans që nuk duhet humbur, por duhet shfrytëzuar në maksimum për të marrë një tjetër fitore, që do të kishte mjaft vlera dhe do t’i jepte shumë avantazhe skuadrës fierake në renditje dhe në sasinë e pikëve të grumbulluara.

Eshtë një takim relativisht i lehtë për Apoloninë, të paktën në letër, por nuk janë të këtij mendim vetë fierakët, të cilët shprehen se e kanë vlerësuar me mjaft përgjegjësi dhe kujdes skuadrën e Gramozit, pasi vetëm kështu mund të jenë më të qetë dhe më të sigurtë drejt marrjes së rezultatit maksimal në këtë ndeshje.

Sipas zëvendëstrajnerit të Apolonisë, Kenan Kolasimoviç, skuadra fierake nuk ka kohë për të humbur dhe nuk gëzon atë lloj komoditeti për ta marrë lehtë këtë ndeshje apo për ta diskutuar fitoren. Numri dy i pankinës fierake shprehet gjithashtu se me këto aspak nuk duan të ulin vlerat e kundërshtarit dhe ta shohin atë si inferior, por në Fier, Apolonisë nuk i lejohen hapa fals. “Ndonjëherë, ndeshje me kundërshtarë të tillë që të duken disi më të lehtë dhe më të paforizuar, kthehen në ndeshjet më të vështira.

Parë në kërë aspekt, ne kemi në dispozicion gjithë gadishmërinë tonë për t’i kushtuar mjaft kujdes skuadrës së Gramozit dhe nuk e kemi vlerësuar asfare me kutin e inferiorit. Ata janë një kundërshtar si dhe të tjerët dhe ne nuk kemi as më të voglën arsye pse të jemi neglizhent apo euforikë ndaj tyre.

Eshtë një shembull i mirë loja dhe fitorja që ne morëm në Korçë, atje ku edhe vendësit ishin mëse të bindur se do të dilnin ata fitues. Pra, dua të them që, atë që bëmë ne në Korçë, mund të synojë Gramozi ta bëjë në Fier. Besoj se nuk do të ketë dyshime mbi rezultatin. Ne jemi ekip më i përgatitur dhe më i fortë se ata dhe, sigurisht që kemi më shumë arsye për të kërkuar me ngulm fitoren.

Në Fier, as që mund të bëhetë fjalë për rezultat tjetër, aq më tepër në këto momente që ndodhet skuadra jonë dhe në këtë pikë që ne kemi arritur. Kemi konsideratat tona më të mira për ekipin e Gramozit, që është dhe skuadra më e re e superligës shqiptare, por nuk mund t’i lejonim vetes një tjetër rezultat. Apolonisë kanë filluar t’i shijojnë fitoret dhe do të ketë një tjetër të tillë edhe në ndeshjen me Gramozin,” ‑ është shprehur mes të tjerash zëvendëstrajneri i Apolonisë, Kenan Kolasimoviç. Apolonia ka edhe një “bast” me veten e vet, duke dashur që ta sfidojë deri në fund ecurinë e mbarë të saj.

Fitorja me Gramozin do të sillte më shumë siguri në ekip dhe do të kriojnte atmsoferën e duhur përpara takimit mjaft të rëndësishëm të javës pasardhëse, atje ku fierakët do të ndeshjen me kavajasit, me ekipi që me meritë mban vendin e dytë aktualisht në superligën shqiptare.


Apolonia, 5 pikë më shumë se sezoni i kaluar

Apolonia i ka bërë kampionatit një startim krejt ndryshe nga sezoni i vitit të kaluar. Fierakët nuk janë vetëm një skuadrë më bindëse sesa ajo që mbijetoi vetëm në javën e fundit në sezonin e kaluar, por edhe në rezultatet është e pamundur për të hequr një paralele ngjashmërie me skuadrën e gjashtë.

Kështu, në gjashtë javët e para të kampinatit të kaluar, Apolonia kishte mundur të siguronte 2 fitore, 1 barazim dhe 3 humbje, me një golavarazh 5‑7 dhe me 7 pikë të grumbulluara, ndërsa këtë sezon Apolonia ka marrë 4 fitore dhe 2 humbje, me një golavarazh 10‑6 dhe me 12 pikë, duke qëndruar në vendin e tretë. Krahasimet e tjera do të ishin të tepërta.

Lini një Përgjigje

Tetor 2009
H M M E P S D
« Gus    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Këtë e pëlqejnë %d blogues: