KF APOLONIA

Apolonia premton: Lojë të bukur, fitore dhe gola perballe Gramozit

Posted on: Tetor 17, 2009

Sot “Zonjusha” ka shansin e mirë të ngjitet në vendin e dytë, duke pritur nesër e qetë të tjerët

Apolonia – Gramozi (Sot në 14:30)

Apolonia: Haxho, Elmazi, Shoshi, Ferizoviç, Grami, Meto, Ragipoviç, Capa, Kaçi, Sead Haxhibuliç, Brkiç. Trajner: E.Karishik.

Gramozi: Toçi, Kukaj, Islami, Rexhepi, Semina, Babaj, Olivera, Rustemi, Lena, Hyseni, Dos Santos. Trajner: A.Canaj.

Apolonia do të ketë “fat”, teksa do ta luajë e para ndeshjen e javës së shtatë dhe do të presë e qetë rezultatet e takimeve të tjera që do të luhen ditën e diel. Ndeshja Apolonia‑Gramozi do të hapë siparin e kësaj jave të kampionatit dhe fierakët janë të gatshëm që ta çojnë çdo gjë sipas parashikimeve të duhura, duke premtuar se do të regjistrojnë fitoren e pestë në këtë edicion. Një fitore, tri pikë dhe akomodimi në vendin e dytë të renditjes, është kjo mundësia e artë që paraqitet nën emrin e kundërshtarit të radhës, Gramoz. Eshtë trajneri Esad Karishik, i cili shprehet se skuadra e tij duhet që në këtë ndeshje të përmushë tri elemente: lojë të bukur, fitore dhhe gola.

“Mendoj se asnjëherë nuk kemi pasur një Apoloni në këtë gjendje, një skuadër nga e cila mund të presësh dhe të shpresosh kaq shumë dhe pikërisht tani është momenti i volitshëm për të vjelë nga ky ekip frytet e punës së bërë. Skuadra ka mundur që të krijojë një lojë të niveleve të mira dhe e ka bërë këtë gjë gradualisht, duke qenë gjithmonë e më bindëse nga java në javë. Duke vënë re pikërisht gradualitetin në rritje të ekipit tonë, në këtë ndeshje presim një shfaqje edhe më të mirë dhe një lojë edhe më të pëlqyeshme të Apolonisë,” – shprehet numri një i pankinës së bardhejeshilëve, Esad Karishik, i cili thotë se skuadra e tij ka bërë hapin më të mirë në Korçë, duke i krijuar vetes një shans kaq të përshtatshëm në javën e shtatë, më saktësisht, mundësinë për të marrë fitoren e tretë radhazi, një komoditet i kënaqshëm ky për Apoloninë.

Natyrisht që, përtej rezultateve dhe pikëve të marra në këto gjashtë javë të para të zhvilluara të kampionatit, trajneri Karishik mbetet ende kërkues dhe insistues në drejtim të ekipit të tij, duke kërkuar përmirësimin e mëtejshëm dhe një lojë edhe më shprehëse nga ana e skuadrës. Këtë këmbëngulje, Karishik e justifikon duke u shprehur se është domosdoshmëri për një skuadër pretendente. “Rezultatet tona asnjëherë nuk i kemi parë të shkëputura nga loja që zhvillojmë në fushë. Apolonisë dhe filozofisë së saj nuk i kanë interesuar ndonjëherë fitore pa shkëlqimin e lojës dhe këtu qëndron dhe e veçanta e kësaj skuadre, pasi është më pak komerciale në këtë drejtim sesa ekipet e tjera. Do të ishte e rrallë, vetë në raste të rralla që ne ta përtypnim dhe të pajtoheshim me një fitore të tillë.

Ekipi ynë duhet ta paraqesë kudo vrullshmërinë që e karakterizon. Do të shtoja se rezultatet e marra nuk na kanë vënë në gjumë, pasi skuadra jonë ka akoma punë për të bërë. Kështu, na duhet një punë më e kujdesshme në drejtim të organizimit të aksioneve sulmuese dhe akoma më tepër qartësi në finalizimin e tyre, por këto janë elemente që vijnë e riparohen gradualisht dhe pak e nga pak pas çdo jave. Tani na intereson fitorja me Gramozin dhe do ta ftoja skuadrën që të zhvillonte lojën që të gjithë presin prej saj,” ‑ ka përfunduar trajneri Karishik.


Kapiteni Haxhibuliç: Jemi shumë të motivuar

Edhe kapiteni i Apolonisë, Sead Haxhibuliç, është mjaft optimist në prag të ndeshjes me Gramozin e Ersekës. Sulmuesi i bardhejeshilëve shprehet se nuk do të jetë një fitore e mundimshme dhe se Apolonia do të dijë ta fitojë me maturi këtë ndeshje. “I kemi të gjitha mundësitë dhe do ta shfrytëzojmë këtë rast të mirë që kemi në shtëpinë tonë. Ekipi ynë është mjaft i motivuar dhe nuk do t’u lërë asnjë mundësi kundërshtarëve as për të shpresuar se mund të marrë ndonjë rezultat që do t’u bënte punë. Jemi një ekip më i fortë dhe më me objektiva se kundërshtari ynë. Unë kam besim të plotë te shokët e skuadrës dhe jam i bindur se ata do të japin në fushë më të mirën e tyre. Kemi mundësi të plotë të korrim një fitore sugjestionuese edhe në shifra, por kjo do të ishte e fundit që do të na interesonte. Mbi të gjitha fitorja,” ‑ ka thënë kapiteni i Apolonisë, Sead Haxhibuliç.

Lini një Përgjigje

Tetor 2009
H M M E P S D
« Gus    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
Këtë e pëlqejnë %d blogues: