KF APOLONIA

Predrag Iliç, risia e sulmit të Apolonisë

Posted on: Korrik 26, 2009

Forcës sulmuese së ekipit fierak i është shtuar edh një tjetër lojtar nga Serbia

Sulmi i Apolonisë do të ketë edhe një lojtar të ri për nga përbërja këtë sezon. Shprehemi kështu, pasi serbi Predrag Iliç ka një përvojë të madhe në fushën e futbollit. Ai ka lindur më 5.9.1979 dhe ka luajtur për shumë sezone me ekipin e Novi Pazarit, atje ku pasur trajner teknikun aktual të Apolonisë, Esad Karishik, dhe ka qenë bashkëlojtar me futbollistë të tjerë që kanë luajtur apo lujanë me fierakët, si Edin Ferizoviç, Semir e Sead Haxhibuliç apo dhe Kenan Ragipoviç. Iliç shquhet për nuhatje të lartë drejt portës dhe një bilanc të shkëlqyer në realizimin e golave.

Kështu, gjatë sezonit 2006-2007, Iliç ka dalë i dyti në listën e shënuesve më të mirë të Ligës së Parë serbe me 13 gola të shënuar, pas sulmuesit Filip Dordeviç të Radit, që kishte shënuar 16 gola. Nëse do të bëhej një krahasim me ish‑shokun e skuadrës te Novi Pasar dhe partner të sulmit tashmë tek Apolonia, Sead Haxhibuliç, Iliç ka luajtur në atë kampionat 14 ndeshje dhe ka shënuar 13 gola, ndërsa Haxhibuliç ka luajtur 35 ndeshje dhe ka shënuar 6 gola.

Po atë sezon, Iliç ka lënë pas edhe sulmuesin Mladen Bërkiç, i cili në atë kohë luante për ngjyrat e skuadrës Mladenovacit. Nisur nga këto shifra, skuadra fierake duhet të ejtë optimiste për një sulm edhe më të frikshëm këtë sezon, duke pasur parasysh që në këtë repart luajnë edhe njohësit e tjerë të sprovuar të golit, siç janë dy futbollistët e sipërpërmendur, Bërkiç dhe Sead Haxhibuliç, apo dhe i riu shqiptar shumë i talentuar Arbër Dhrami.

Vetë Iliç nuk e fsheh optimizmin me të cilin ai pret fillimin e sezonit të ri dhe njohjen më konkrete të skuadrës me të cilën do të luajë për të parën herë. “Ende nuk ka filluar kampionati dhe ne nuk kemi pasur mundësi të zhvillojmë ndonjë ndeshje, por unë jam i bindur që kam bërë zgjedhjen e duhur. Me futbollistët e tjerë serbë që ndodhen në skuadër, unë kam luajtur sezone më parë dhe kam një njohje të mirë me ta, duke njhohur dhe karakteristikat e lojës. Janë futbollistë të shkëlqyer dhe Apolonia ka bërë zgjedhje të mirë me ta. Nuk dyshoj që do të kem probleme përshtatje në skuadër.

Përveç njohjeve të vjetra që kam me lojtarët serbë, më duhet të them që kam krijuar një përshtypjë shumë të mirë për futbollistët shqiptarë të Apolonisë. Tek ata kam vënë re një përkushtim maksimal dhe një punë vërtet profesionistësh në përgatitjet që kanë bërë. Nisur nga të gjitha që thashë më lart, më duhet të pranoj që kam nënshkruar për një skuadër që do të ketë një profil të qartë në kampionat,” ‑ është shprehur sulmuesi serb i Apolonisë, Predrag Iliç.

Fierakët nisen drejt Serbisë mbrëmë vonë

Pasi ka përfunduar një periudhë trijavore përgatitje dhe stërvitje në qytetin e Fierit, Apolonia është nisur rreth orës 22:00 të mbrëmjes së të dielës për në Serbi, atje ku do të qëndrojë tri javë për të kryer fazën përgatitore. Do të jetë një periudhë në të cilën trajneri Karishik dhe stafi i tij teknik do të kenë mundësi për të synuar përmirësime të mëtejshme dhe kapjen e formës optimale të futbollistëve. Gjithashtu, të rëndësishme do të jenë edhe ndeshjet që janë planifikuar për t’u zhvilluar nga fierakët, një mundësi e mirë për të pasur një ide edhe më të qartë rreth formës së lojtarëve dhe sidomos për adaptimin e futbollistëve të ardhur së fundi në skuadër.

Lini një Përgjigje

Korrik 2009
H M M E P S D
« Qer   Gus »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Këtë e pëlqejnë %d blogues: