KF APOLONIA

Asllani: S’jam i Apolonisë, por tifoz i saj

Posted on: Korrik 26, 2009

Ish-kapiteni i ekipit fierak Klodian Asllani është ndarë në mirëkuptim të plotë

Sigurisht që një kohë merkatoje dhe një fillim sezoni është e shoqëruar me ndryshime futbollistësh, prurje të reja, por edhe largime. Këto të fundit, për shkak të përfundimit të kontratës apo dhe në kërkim të përvojave të reja me të tjera ekipe. Edhe ekipi i Apolonisë nuk bën përjashtim nga kjo logjikë, por më e rëndësishme është mënyra e largimit të futbollistëve, e cila ka qenë më mirëkuptim të plotë nga të dyja palët, duke respektuar korrektesën e ndërsjellë. Ky është edhe një tregues i qartë i seriozitetit të klubit fierak dhe një siguri më tepër për të gjithë ata futbollistë që janë bërë apo do të bëhen pjesë e kësaj skuadre.

Nga kontigjenti i futbollistëve që mbyllën sezonin e kaluar tek Apolonia, deri tani është larguar sulmuesi i ri Odise Rroshi dhe janë lojtarë të lirë Klodian Asllani, Taulant Çerçizi dhe Agim Meto. Për sa i përket kapitenit të Apolonisë në sezonin e kaluar, Klodian Asllani, ai nuk do të jetë më pjesë e fierakëve dhe momentalisht ndodhet në fazën e studimit të ofertave, që për të, nuk kanë se si të mungojnë.

Një nga ikonat e vijës së parë në vitet e fundit në kampionatin shqiptar, nuk e kishte menduar dhe aq të lehtë ndarjen nga skuadra fierake, edhe pse ka luajtur vetëm një sezon. “Kam kaluar një sezon të shkëlqyer me një skuadër që të krijonte kënaqësi për të luajtur. Ka qenë një kampionat që ka lënë mbresa tek unë. Më ka pëlqyer dhe më ka impresionuar mënyra se si funksiononin të gjitha hallkat brenda klubit dhe brenda skuadrës.

Apolonia e sezonit që kam luajtur dhe unë, ka qenë një ekip që ka pasur një frymë kolektiviteti që ka ardhur përherë e në rritje dhe për këtë nuk dua të veçoj merita, pasi kush më shumë e kush më pak, ka pjesën e vet të suksesit. Kam pasur rastin që në karrierën time të luaj për shumë skuadra dhe të kem qenë në shumë stadiume, por ka pasur emocione të veçanta të luaje në “Loni Papuçiu”, atje ku shkallët vinin në tejmbushje nga ndeshja në ndeshje dhe ndiheshe si me flatra përballë një publiku që të brohoriste gjatë gjithë kohës.

Shpresoj që të mos më mungojë një publik i tillë, edhe pse e di se do të jetë e vështirë që të gjesh një rast tjetër sivëlla me sportdashësit fierakë,” – shprehet Klodian Asllani, i cili ka luajtur vetëm një sezon me Apoloninë, duke ardhur nga skuadra e Bylisit dhe duke u bërë futbollisiti i “prekjes së fundit”, siç do ta quante trajneri i atëhershëm i Apolonisë, Gerti Haxhiu.

Përvoja e Asllanit i dha të tjera impulse loje performancës së Apolonisë dhe krijoi më shumë siguri. Ai u bë lojtari që dinte ta orientonte dhe drejtonte siç duhej skuadrën në fushën e lojës. “Nuk ka pasur asnjë pretendim nga ana ime dhe asnjë pengesë, madje gjej rastin të përshëndes dhe falënderoj drejtuesit e të gjitha rangjeve të klubit tonë për korrektesën që kanë treguar gjatë gjithë edicionit që kaluam bashkë. E theksoj, është kënaqësi të luash për këtë ekip, por thjesht është një provë për një tjetër eksperiencë të re.

Sigurisht që unë e kam në zemër Apoloninë dhe ajo është bërë një pjesë imja, prandaj nuk do të jem asnjëherë indiferent ndaj ecurisë së saj. Besoj dhe jam më se i bindur se do të jetë një skuadër që do t’i përmbushë synimet tepër serioze që ka këtë sezon, sepse unë besoj te të gjithë faktorët e këtij ekipi, te përkushtimi dhe dëshira e tyre,” ‑ ka përfunduar ish-kapiteni i Apolonisë, tashmë lojtar i lirë, Klodian Asllani

Lini një Përgjigje

Korrik 2009
H M M E P S D
« Qer   Gus »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Këtë e pëlqejnë %d blogues: