KF APOLONIA

Apolonia, në Serbi për fazën përgatitore

Posted on: Korrik 26, 2009

apolonia5

Fierakët kanë zgjedhur Serbinë për të vijuar fazën stërvitore për dy javë

Teksa janë të gatshëm për t’u nisur për në Serbi, futbollistët fierakë shprehin besimin se prej fazës përgatitore do të kthehen më të plotë dhe më të formësuar në në të gjithë komponentët. Qendërmbojtësi serb Edin ferizoviç, një nga zbulimet e Apolonisë së kampionatit të kaluar, shprehet se është shumë i motivuar për të filluar një kampionat të ri që nga fillimi dhe për të qenë protagonist së bashku me ekipin e tij. Eshtë folur shumë për një Apoloni ndryshe në këtë sezon, për një skuadër më të fortë dhe me më shumë pretendime. “Për të pasur një ekip më të fortë, kërkohet që të gjithë lojtarët të japin maksimumin e tyre.

Kryesore për fillimin mbarë të një sezoni është edhe mënyra se si vetë futbollistët e përgatisin diçka të tillë, pra dua të them se kjo është e lidhur ngushtë edhe më fazën përgatitore të ekipit. Nga sa kam vënë re, të gjithë shokët e skuadrës janë të karikuar dhe janë mobilizuar maksimalisht në stërvitje për të kapur më të mirën e mundshme të formës së tyre dhe kjo është pozitive. Do të jetë një sezon ku ne duhet ta themi fuqishëm fjalën tonë dhe nuk duhet të kemi ekuivoke për objektivat tona. Ka një tjetër tregues pozitiv po të vihet re edhe në merkaton e bërë nga ana e klubit, pasi jemi mbështetur më shumë te fubollistët me përvojë dhe këtë kampionat do të kemi mundësi që të kemi një ekip më të pjekur”, – shprehet Ferizoviç, i cili flet edhe për dy bashkëatdhetarët e tij të rinj që i janë bashkuar Apolonisë këtë sezon, Ragipoviç dhe Iliç: “Janë dy lojtarë që i vlejnë shumë Apolonisë.

Ata janë profesionistë të mirë dhe korrektë në çdo lloj marrëdhëniesh. Unë jam shumë optimist se ata do të japin një kontribut shumë të konsiderueshëm për ekipin tonë, duke ndihmuar ndjeshëm në realizimin e objektivave. Nuk besoj se do të kenë probleme përshtatjeje, pasi veç përvojës së mirë që vetë ata posedojnë, i janë bashkuar ekipit në kohën e duhur. Unë jam i bindur se këtë vit do të kemi një skuadër shumë më të fortë dhe koha do të më japë të drejtë. Të gjithë janë në pritje të startimit të sezonit të ri, për të luftuar për një skuadër që do të jetë më e qartë dhe më e prirë drejt rezultateve më të larta dhe shkallëve më të larta në renditje”, është shprehur mes të tjerash qendërmbojtësi i Apolonisë, Edin Ferizoviç.

Lini një Përgjigje

Korrik 2009
H M M E P S D
« Qer   Gus »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Këtë e pëlqejnë %d blogues: