KF APOLONIA

Sot, Karishik firmos për Apoloninë e re

Posted on: Qershor 17, 2009

Një lajm i mirë që ngroh futbollistët dhe tifozët fierakë është edhe konfirmimi që bëhet për trajnerin Karishik, i cili do të firmosë sot (15 qershor) kontratën e re me presidencën e klubit të Apolonisë. Pas kësaj, “timonieri” i fierakëve do të ndërmarrë startimin e “udhëtimit” të ri për të përballuar kampionatin e 71-të. Dhe Apolonia ka të tjera sfida, të tjera synime, të tjera objektiva. Parësore tashmë mbetet forcimi i organikës së futbollistëve dhe krijimi i një boshti që do të mundësojë që skuadra të jetë një pretedente e zonave të tjera, të cilat janë bërë të njohura tashmë. Apolonia në Europë nuk përbën më sekret dhe nuk duhet vlerësuar si utopi apo pamundësi ekstreme, por të gjithë faktorët te klubi fierak janë të mobilizuar për të ndërtuar infrastrukturën e duhur për ta mundësuar diçka të tillë. Trajnerit Karishik i është besuar edhe roli i menaxherit dhe është ai që duhet të piketojë dhe vendos së pari se cilët janë ata lojtarë që vlejnë për një Apoloni më pretenduese. Dhe trajneri ka lëshuar disa sinjale të vogla, por pa dhënë shumë shpjegime, për futbollistë të kontaktuar konkretisht. Bëhet fjalë për lojtarë të tregut ballkanas, jo pse Karishik është partizan i kësaj, por i detyruar ndoshta dhe nga pamundësia që ofron momentalisht tregu shqiptar. Janë tre futbollistë të huaj, të cilët mund të jenë pjesë e Apolonisë këtë sezon, konkretisht një portier, një mesfushor dhe një lojtar organizator. Duke i bashkangjitur dhe me grupin e futbollistëve që ka Apolonia, rritet cilësia, por Karishik nuk mjaftohet me kaq. Ai shprehet se do të ndërhyhet edhe në kampionatin shqiptar për të kërkuar shërbimin e dy-tre futbollistëve të tjerë, ku më tepër do të insistohet për një mbrojtës të majtë. “Realisht unë do të preferoja që të gjeja sa më shumë futbollistë nga kampionati shqiptar, pasi më krijonte më tepër komoditet edhe në përzgjedhjen e formacionit, pasi dihet që numri i futbollistëve të huaj që mund të aktivizohen në një ndeshje, është i limituar. Veç tre futbollistëve ballkanas, kemi vëzhguar edhe lojtarë shqiptarë dhe kemi hedhur piketat tona. Sigurisht që unë kam mbështetjen e drejtuesve dhe kjo më jep kurajo dhe besim për krijimin e grupit të duhur. Ne kemi një bërthamë me 5-6 futbollistë shumë të mirë, duke i shtuar këtij numri edhe 4 apo 5 futbollistë të tjerë, që mendojmë t’i bëjmë pjesë të skuadrës, atëherë do të ishte shumë mirë për atë Apoloni që ne kemi menduar. Do ta kemi në kohën e duhur ekipin,” ‑ deklaron trajneri Karishik.

Lini një Përgjigje

Qershor 2009
H M M E P S D
« Maj   Kor »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
Këtë e pëlqejnë %d blogues: